2014年3月14日 星期五

唔知點解, 真係特別中意DR.MARTENS

唔知點解, 真係特別中意DR.M


白色情人節快樂~~~! (冇關係的greeting XD)

我係預科定大一的時候 (總之自己開始做PART TIME 找到少少零用的時候)...
買左對DR.M~~~!
係相熟朋友介紹的SHOP到買, 仲要好平! 因為是原廠跟單*來的~
學生哥買鞋都應該唔會千千聲買得咁豪爽啦!...
而家對鞋仲著緊GA!>
即係著左都....好多年啦.....(唉...青春.....)

其實著到對鞋皮都裂晒, 都係KEEP住著
雖然個款係可愛系...

但這些裂紋是我多年來作戰的痕跡!!!!!!! (說的是旅行同睇無數咁多場的LIVE)

一把年紀的戰友
一把年紀的戰友




滿身傷痕的努力成果
滿身傷痕的努力成果



這對是中國製, 目前dr.m 好似有3個廠地: england thailand china
這對是中國製, 目前dr.m 好似有3個廠地: england thailand china



以前PART TIME做飲食, 行來行去,
放工真係要穿對好的先放到工!!
而家都經常走動, DR.M真係無得輸...
舒服...行路冇聲....
有所不知...有D工作成日要走動同安靜!!>


BTW, 我諗我會繼續著到十年八年, 因為佢個鞋底爛都唔爛~~XDDDDD

蝕左少少的鞋底
蝕左少少的鞋底



基本上看鞋面證明我沒有報細數XDDD (好似冇報過XDDDDD)
究竟鞋底點解可以咁勁...>
不過而家DR.M出左好幾款唔同樣的鞋底
希望都一樣KEEP到咁正啦~~~



*廣告時間~~~
原廠跟單是從廠攞貨, 唔係從門市攞~ 不過品質是一樣, 最多冇門市專用紙袋~
價錢嘛, 可以平一半的>< 只差個門市單同袋...我當年就更係唔理照買啦XDDD
而家果間相熟店仲有做, 同埋有D特別款
LATER我POST出來看看能否幫有興趣的朋友代訂~~! 謝謝~~~~!


please visit>> http://fb.com/mushroomstorehk

沒有留言:

張貼留言