2014年4月24日 星期四

洗面神器!!??? ---- 韓國pobling6代洗面機 part3 - 體驗篇

洗面神器!!??? ---- 韓國pobling6代洗面機 part3 - 體驗篇

上回:洗面神器!!??? ---- 韓國pobling6代洗面機 part2 - 開封篇

首先, 必須再重申本人係皮膚超超超超超超......差GE!!!
雖然後生(囧) 時都成日化妝,
但而家真係0化妝TIM! (因為麻煩又驚敏感)
自己都唔係女神又介紹乜鬼美容美妝野呢!!!???
不過!!!!!!!!!!
就因為自己唔係先要決心試用呢部野~~
今舖變唔變女神都靠晒佢啦真係!! (暫時發下夢先XDDDDD)




ANYWAY, 經過一星期的體驗, 都可以寫番少少感想!
有鑑於連母親大人都批評本人皮膚咁差毛孔又大成張砂紙(我希望佢只係誇張化T___T)
所以除左用呢部野洗面, 我都有做下保濕面膜紙~~~!

一般美容用品店賣$10~12, 因為成家都用所以我直接批發攞貨(幾百張)~


以下係我有做野既時間表:(Pobling簡稱為PB)
DAY1: 晚上PB+MASK
DAY2: 早上PB+MASK
DAY3: 晚上PB
DAY4: 早上PB
***CUT一CUT, 呢個時段都冇咩分別..XDD 係冇咁多死皮, 也會見到有D酒米浮左出黎, 當然我冇用手吱佢啦////// 我諗要比D恆心用多一段日子, 就應該會更見效~~~~除此之外, 開始覺得連支洗面都要配合一下, 因為而家呢隻MUJI洗面奶用手搓好多泡, 用機搓好少泡...(默)...目前唯有吱多D份量, 遲下去買一支洗面膏睇下膏狀會唔會好D
DAY5: 晚上PB
DAY6: 早上PB+晚上PB+MASK
DAY7: 早上PB+晚上PB
DAY8: 早上PB+晚上PB
DAY9: 晚上PB
DAY10: 早上PB+晚上PB

十日體驗結果 : 角質少了, 皮膚滑左DD
平時一唔去美容院做FACIAL, 就好快好多粒粒+死皮
另外咀唇周邊的粉刺少了
目前相信PB機既清潔功效都唔錯~

收毛孔方面呢?????
SORRY LA!!! 未有咩效果/____\
1X年練成的粗大毛孔有咩可能1X日KO到呀....OTZ
AT LEAST 肉眼睇就唔太覺有咩分別~~
不過唔緊要啦~~KEEP住做下先~~~!!! (自我安慰)

使用習慣方面, 都係每日最少用到一次~
因為開始習慣左, 皮膚都唔覺得有咩刺激
使用時間控制番大概2分鐘~
力動視乎皮膚的感覺啦!

OT一下講講隻MASK
以前好鬼勤力成日敷呢隻MASK
皮膚真係冇咁乾亦冇咁多面油
不過懶左一日又會懶埋第二日...><
希望KEEP住隔日敷, 最多日日敷XDD
而家就夏天, 冷氣同太陽都好易冷皮膚缺水><
大家都要注意下呀!!!


下回預告!!!

其實我已買左隻BIORE洗面膏, 之後都會用佢~
應該都要用多1個幾月, 再向大家匯報一下效果啦~

沒有留言:

張貼留言