2014年8月19日 星期二

葵芳工廈開倉之旅~~~~~~~~~XD



話說上星期同家人去行時裝開倉,
正如圖片內容, 一件衫大概幾十蚊ONLY~
心諗對上一次跟家人行開倉, 都已經係4,5年前(爆)
當時我冇咩FASHION興趣同觸覺(汗, 其實而家都唔係特別好)
不過行問倉都係一件幾好玩既事XD
又有冷氣嘆, 地方又大又乾淨(起碼我行果既都係咁)
累的話, 就坐埋一邊自己HEA+幫家人睇袋~~


今次開倉資訊當然又唔係我收到既XDD
唔知點解家人同親戚成日都收到咩咩開倉咩咩有折之類, 我一次都未收過TUT~~
BTW家人收到風自然都會吹雞去~
所以今次我就同左媽咪同佢D姊妹去行葵芳開倉~
而我既主要任務, 其實係帶路XDD (點知去到佢地先話曾經黎過呢到!!!囧)

上午11點幾到, 自己既袋會有指定地方由職員代保管
貴重物品自己跟身, 之後拎個大膠袋 (購物袋的作用) 就可以去放題睇衫~
因為早所以唔算多人, 又唔洗搶XDD 其實都幾RELAX咁揀
當中唔少香港人熟悉的大牌子, 收費都係統一處理!

今次有好多BB衫同上身衫(褲就冇乜, 冇鞋, 得BB拖鞋果D)
買左6件衫, 3條LEGGING, HKD$255
我仲以為自己會買5百幾蚊野XDD原來都唔易LOR!XD

SHOW下戰利品

1. 一見到呢D百搭款就即要! 佢後面係有拉鏈, 不過外國牌GE衫, S碼我都可以就咁笠@@


2. 本身呢個款我係選了肉粉色, 不過度一度, S好似太細....不過原來回家笠上身, 並唔係想像中咁窄!!@@ 開倉冇得試衫GA~~~ 呢件要洗完燙直先穿得@@


3. 毛巾類既ONE PIECE!! 超中意~~~!! 好係我既懶人STYLE~~XDD 同埋呢D冬天都可以穿~ 裙長到膝上~~~


4. GRAND GRAND地GE ONE PIECE!! 好唔係我STYLE XDDD 不過呢D著去飲真係超岩~~ 起碼唔洗比幾舊買件著一次既衫= = 同埋佢原來係單邊跌肩@@!!!! S碼都係少少大件左, 唔夠身材穿/// 不過都OK GE 其實XDDD


5. 呢件不得之鳥, 佢係露腰款!!! 但又有LACE遮著!!!~~型到呢~~~ 不過番工唔著得XDDD 希望搵到機會著佢出街~~ 真係超FIT身超中意~~ (可能係黑色, 顯瘦~~)


6. 冬季外套~~ 以呢個價買到呢個LEVEL GE 衫真係估唔到! 所以一見到就要左...XDDD D毛毛好柔軟架! 其實冬天衫真係點都好似靚過夏天衫咁, 唔明~~BUT TRUE~~~XDDDD


7. LAST, 3條LEGGING, 有一條我冇CHECK清楚, 原來穿左><><!! 當衫係S碼時, 估唔到LEGGING我要買L...= = 穿上去原來係襪褲FEEL~~又薄又唔透都幾神奇XDDD L的關係, 比想像中長XDDDDD"""""""" LEGGING可以話按比例最貴, 因為當褲, 要20HKD...XD


好~~以上就係我的戰利品~~
本身揀得仲多! 不過驚左自己好似問店入貨咁, 所以最後有篩選番..
今次開倉都算成功~~諗起上次, 只係買左一件外套其他野都睇唔上眼XDDD
另外都係大意左冇CHECK清楚有冇爛衫><><!!!!

各位姊妹如果有興趣去, 記得帶環保袋呀!!!!!
想買鞋買袋既, 就唯有係我到睇番啦XDDDDD (都同開倉同價同質咁滯~~~)
THANKS!! XD

Mushroom hk - 零售代購diy
https://www.facebook.com/mushroomstorehk

沒有留言:

張貼留言