2014年5月16日 星期五

摺摺摺~~~ 玫瑰花



話說唔知點解有排勁中意摺玫瑰花!!!
網上都有好多唔同既教學~
本人最中意既就係呢個BLOG!!>>


呢隻叫紫玫瑰~~

我就親身示範下呢款XDDDD








講明先, 呢個唔係一個教學...因為應該都係唔會睇得明...
大家支持番原著的BLOG啦~~~ 佢地個BLOG D STEP好詳細!!
Eagle 摺紙
而點解選擇呢款??
因為.....最易摺囉我覺得XDDDDDD


由一張白(環保)紙開始~~~ 摺番個米字同十字出來~~

中間部分摺1/8 , 直橫分別都有5條痕, 睇得唔清楚TIM SORRY!! 

第2條痕摺向上, 左下角摺2下

打開見到D痕, 4邊同樣咁摺, 最好順一個方向完全否則三角珍會錯了左右

4邊都有晒痕

4角向後屈

岩岩摺果堆痕, 屈入最少的三角形

頂部同中央揩一條痕

摺多幾個後就會咁樣

而家佢識企啦~~打開其中一邊

向上摺一半, 留意右下邊要打開個口袋摺成平行四邊珍

4邊卡住, 睇下個底部~~

準備封左個口

風車形咁摺

最後一個

ZIP係第一同第二個個底到

反轉, 個花心而家係平晒GE XD

用指甲谷起中間

用夾或指甲夾住中心, 順時針扭佢~~!! 我試過逆時針方向係唔WORK....

反下D花瓣
完成!!!!!!! (唔好意思唔係個個STEP都有影相+講解)



其實之前母親節, 都買左小小禮物比MAMI, 
咁我都摺左D 花來裝飾下~~
大家都可以試下呀!!
我就環保D用廢紙摺XDDD
大家可以自行買D COLOR摺紙玩~~
建議唔好買花LE LOOK果D啦, 因為摺出來唔會SHOW到XDDDD
用淨色係最靚~(個人覺得)
ENJOY IT~~~!!!

please support our facebook!!!
https://www.facebook.com/mushroomstorehk

沒有留言:

張貼留言