2014年5月23日 星期五

蘆薈是我的救星!!!!!!



話說前陣子去左行離島

又好LOW B 咁以為戴左帽就晒唔到塊面....

結果????

咪變左舊紅燒豬頭LOR!!!!OTZ
徹底爛面左, 查CREAM都痛到爆...

不過!!!!!

朋友介紹話查蘆薈有幫助!
就睇下係咪得啦~~~!!!


首先, SHOW SHOW我燶到咩程度先...
即係呢, 我都唔介意話晒黑左,
但係個色差大成咁都幾樣衰...
又, 而家係頸同面2折色, 更加唔知想點...
同埋真係痛呀...

朋友介紹話查蘆薈有幫助,
諗左去SASA買廣源良, 不過冇貨..
家人就話:「不如用天台果D蘆薈啦!」
先醒起種左盤!!
成日冇左回事,
D蘆薈自生自滅都唔知謝左幾多塊肉囧...
所以最後我用左新鮮蘆薈!!

********注意!!!!!
唔係每個人都可以直接敷新鮮蘆薈!!!
最好用手背試一試
而面部覺得LA是正常的, 因為有拉緊作用
洗乾淨就唔會再痛
如果洗淨都出現唔正常反應如痕/紅/腫/痛等等..
咁你就要買市面上已加工的蘆薈產品啦~~><!!!
******************************************

好, 首先再強調, 本人皮膚已經唔好....
多暗瘡等等....
圖果到睇唔到係因為比我CUT左者= ="""
咁我用左蘆薈又有咩感覺???

(文科人冇咩特別科學理據支持...只作參考....)

以下是用了蘆薈起碼一星期的感覺,
日晚敷5-10分鐘
用清水清到冇晒滑SANSAN..
再搽水溶性CREAM (冇其他添加成分)>>>>>



1. 用完蘆薈面白左  ---------
可能是因為蘆薈有溫和作用, 因為敷後感覺同敷PAPER MASK一樣
面色白左好多, 同埋個感覺很舒服GE

2. 用完蘆薈面冇咁痛 ---------
相信蘆薈有消毒同治療傷口的作用
所以敷後(連用一星期), 搽CREAM冇咁LA

3. 用完蘆薈暗瘡淡左 ---------
同上

4. 用完蘆薈皮膚保濕D
因為有時都唔係日日敷到, 發覺冇敷一兩日皮膚會乾D甚至少少甩皮
咁當然水份CREAM都要搽, 但就突然果1,2日乾燥D, 平時冇事
相信蘆薈係保濕上起到好大作用

5. 用完蘆薈皮膚冇咁敏感痕癢
都係係冇敷GE日子有咁GE感覺....

6. 用完蘆薈皮膚好似洗完面咁
早上使用時, 係洗面前敷的, 發覺敷完洗完塊面感覺好乾淨
去了油, 連毛孔都不太污糟, 不過...心理作用都係要用洗面膏洗多次XDDD

..
..

用後感良好, 不過要有恆心, 敷一次兩次係冇用!!
不過每次用的份量很少就OK, 以上圖咁厚肉的部分, 切3CM寬度就夠敷一次~~

用法>>>>

敷前先洗乾淨,
切3CM, 其他封好放雪櫃
3CM果舊, 切走2邊D 針刺
打橫片開中間(好似劏魚咁@U@)
咁有2塊蘆薈, 一面皮一面肉
留意肉有冇非透明汁液, 有就要洗走去...
先直接用肉果面搽面
肉面乾左, 用刀/指甲係肉上刮下, 
就會好多汁液流出可繼續搽面
直到刮晒搽晒面...
等5-10分鐘, FEEL到乾乾地或拉緊就洗面
唔好敷太耐...
洗面也要澈底洗淨...
搽自己D護膚品, 完成!!!

而家我用左2個星期左右, SIS目測覺得我都好左好多 , 所以佢而家都開始用XDDD

********注意!!!!!
唔係話個個都可以用新鮮蘆薈!! 咁亦都唔係個個都可以係家種盤蘆薈..
以下係一D 蘆溝橋事變GEL牌子, 本人同朋友推薦, 大家可以參考下>>








謝謝收看~~~~~~~~~~

http://www.facebook.com/mushroomstorehk

沒有留言:

張貼留言