2014年6月12日 星期四

蘆薈是我的救星!!!!!! --- part. 2!!!!!!!!!!!


heyhey!!!
終於有時間打BLOG啦~~~><
最近實在太忙碌偷唔到閒....T___T
其實已經計劃左幾個TOPIC要打架啦!!!
唉, 咩內容就更係要賣下關子XDDDDDDDDD
最重點係, 都未知下次打BLOG會係幾時XDDD
費事開空頭支票啦XDDDD

OK! 今次重點又係佢!!-------蘆薈BABY!!!!XDDD (其實主要講蘆薈敷面及用洗面機後既一D體會)
其實因為我覺得佢真係好好!! 好到我用左佢都唔洗做FACIAL咁滯~~ (同埋我比較懶~__~)



是咁的,
上月定上上月晒傷左, 膽粗粗無理佢,
發覺唔得掂啦!!!! 燶黑都想死啦!!!! 就開始用蘆薈~~
又因為燶左, 所以唔敢亂查野,
連水份MASK都因為冇咩用都唔鬼敷了....

所以呢一個月, 我只係用蘆薈敷面, 洗面膏, 水溶性潤膚膏, (間中有用)防晒
每隔3天左右用一次POBLING洗面 (視乎當日活動同去左咩地方)
之前一個月出去做一次FACIAL, 但最近又太忙冇去....
結果,
皮膚仲好過晒燶之前@@!!!!

WHY!?!?!?!?!?????@@

思考過後歸出幾個原因...

1. 以前洗面唔夠深層, 以致毛孔閉塞
係呢個情況下用MASK又吸唔到, 用護膚品又係停係表面, 乾係表面, 咁又點會幫到皮膚底層...又, 係呢個狀態下查N樣野係皮膚表面, 更加容易立同出油(出油又係因為唔夠水份)....結果要去美客院清乾淨, 之後自己再護膚先得.. 咁而家清潔進步左, 又用天然野, 感覺唔好話靚左幾多先, 而係覺得皮膚健康左先

2. 洗面比D泡泡呃左!!! 

洗面膏洗面乳等等, 十支有九支都係多泡泡, 當你以為摔到滿面泡就洗得, 咁就死啦.......洗手都冇咁短時間啦..... 回想做FACIAL時人地幫你洗面, 都打N個圈啦!! 用洗面機洗都要洗1分幾鐘的時候, 用手洗, 會唔會係30秒搞掂??@@ 

3. 用清水沖洗, 係咪求其見到D泡泡冇晒就算?

其實你沖涼都沖過咁多次, 都知用花灑都唔會沖得乾淨...起碼要摔一摔! 仲會有老泥!!!! (唔好意思, 面果D我地好聽少少, 角質) 所以一定要花少少時間摔摔D鼻翼下巴, 當然唔好太粗魯.......BTW 洗面機有到好就係好仔細地擦到D死位, 手指的確有D難, 同埋死皮唔浮起時手指都摔唔到...除左做PEELING, 就要用D洗面工具做.... 另外千祈唔好再用花灑兜面噴....我知係好爽..快... 不過真係好傷...我初初唔覺, 但當我換左個花灑頭, 就FEEL到...以前果個係幾咁痛= ="" 而家呢個噴面冇咁痛, 不過都係用手兜住D水先好洗落面...太熱的水都唔好洗!! 而家洗蘆薈敷面...真係洗好耐先洗到乾淨!!! 心急都冇用呀!!! 不過咁樣令我放多左時間係清潔到真係好好~~!


(佢話係) 負離子花灑

4. D護膚品係咪岩自己先???
人地唔洗用D咩就咁用水洗面都勁靚...自己用N種都咁樣衰!!!=[]= 唔係講笑... 因為我身邊都有2位人兄(或以上)都係咁樣ge!! 用清水洗面架咋... 又白又滑!! 太令人羨慕了 x 這機會不是屬於我的.jpg........ 咁其實如果用左某隻洗面/潤膚都唔work/仲衰, 其實都可以考慮放棄果隻野.....不防從簡開始試, 所謂 less is more , 因為而家d護膚化妝d chemicals 真係多到你唔信兼你唔會識的! 又, 用N隻野, 萬一有一隻係出事GE! 點樣先可以係眾人搵個犯出來??? 嗯............以我咁怕麻煩GE, 一係就咩都唔用先, 一係就唔理啦照用(想死嗎?) ...... 而家我就真係簡樸生活, 用係面GE野, 不出3樣!! (首先我唔化妝先啦XDDD 化就另計) , 相安無事, 間中出事, 就係個人飲食問題啦!!!!(自己知自己事= =) 唔係咩叫病從口入........
咩都有chemicals...嚇死人咩......

總結係, 清潔!!!! 之後先再保濕!!!!!! 最好係從BASIC開始, 就係清潔好自己皮膚, 先再考慮要查D咩上去!! 有化妝同冇化妝既朋友都要注意!!! 有化妝就一定要清潔晒D CHEMICAL...冇化妝既, 無計啦香港空氣污染指數咁高, 你試下敢唔敢係街MAG大個口行十步?@@......我就唔敢LOR= =......................

沒有留言:

張貼留言